04 September, 13:46 - Sista rycket

Sista dagen idag, och det enda jag kan hoppas på imorn är att det kommer rätt frågor, för annars går det nog åt skogen. Det visar sig imorn. Ska gå igenom de tentor jag har nu och se att jag kan det som är med på dem, och sedan gå igenom alla anteckningar från föreläsningar. 
Gick igenom sista avsnittet igår kväll/natt för jag ville verkligen bli klar så jag bara skulle kunna repetera idag. Halvtre kröp jag ner i sängen, då var det två och en halv timme tills J skulle upp... Lite skilda dygnsrytmer här hemma just nu! Men som jag alltid sagt så pluggar jag bäst på kvällarna. Har så svårt att komma igång på dagarna men kvällarna kan jag sitta länge och plugga. Konstigt det där. 
Jag både längtar och fasar inför morgondagen, längtar för det ska bli så skönt när det är klart! Fasar för jag skulle vilja plugga mer egentligen. Blandade känslor som vanligt. 

Jag ska äta lite lunch nu så jag orkar fortsätta sen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0