04 November, 21:16 - Kväll

Dagen i skolan gick bra och var lagom, en och en halv timme haha! Älskar såna dagar. :) Kom hem med ett tidigare tåg än väntat och det är också välkommet. Det i sin tur gjorde att jag kunde träna tidigare än jag planerat, också bra. Skönt att träna igen och det blir nog träningsvärk imorn tror jag. 
Förresten, jag klarade hemtentan! Min kära klass hade hämtat alla tentor och lagt dom i "våran" skola (där vi har vår bas) så jag kunde hämta den när jag kom dit. Så skönt att slippa komplettera, har tillräckligt mycket att göra redan känns det som. 
Imorn blir det lång dag, men ska sova i Uppsala då så slipper sitta på ett sent tåg iaf. Måste packa lite nu så det är klart ikväll, kliver ju knappast upp tidigare imorn för att packa då. (5.20 är hyfsat tidigt ändå...)
Kram på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0