04 November, 20:02 - Snart jul

oj, när man får begäran om nytt inlägg då uppdaterar man inte så ofta.. Ska skärpa mig madde :)
Ny kurs idag, rehabilitering (heter mer än så men för långt namn..), först verkade den dötråkig, sen skoj, sen dötråkig igen. Får se hur det slutar. Mycket att göra fick vi direkt iallafall, hoppas på att fixa klart med vårt grupparbete så man får sluta tidigt på fredag. :) Inte för att jag vet riktigt vad jag ska ha för mig på fredag men ändå. J åker ju bort i helgen, utgång för mig på lördag kanske?

Ser fram emot London också, bara två veckor kvar! Det kommer göra min höst tror jag. 
Efter det är det snart jul, ska bli riktigt mys i år. Längtar. 
Nu plugg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0