04 November, 10:24 - Tisdag - sovmorgon!

Ska strax cykla iväg till tågstationen och åka elva-tåget till Uppsala. Har sovmorgon idag, och det är såååå skönt. Behövde verkligen sova ut, blev inte direkt att man vilade upp sig i helgen. Har bara två och en halv timmes skola idag också, sen blir det hem och träna och packa, för imorn ska vi sova i Uppsala hos Emma & Joel. Emma är ensam hemma så vi tänkte hålla henne sällskap en kväll. Ev. sover jag där på torsdag också, J ska sova i Sthlm då och jag slutar så sent så det kan ju vara skönt att slippa komma hem vid sju då. Får se, ska bestämma mig ikväll. Lutar nog åt Uppsala iaf. 
Fick mail om att man får hämta hemtentan nu, grattis säger jag bara. Lämnade in den för tre veckor sen. Dock så blir det lite svårt att hämta den idag för dom hade bara öppet då vi har lektion. Får hämta den imorn istället. 

Nu ska jag åka! Ha en bra tisdag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0