04 Maj, 18:59 - Sista kursen

innan sommarlovet startade idag. Hälsa och hälsopromotion. Startade sådär med en långtråkig dag men jag tror att det blir bättre. J är på årsmöte nu, jag slapp i år eftersom jag gick förra året. Jag ska iväg med Maria och kolla lite fotboll! :D Igår var Lotta och Samuel här och åt lunch och mös med mig, mycket trevligt, och i helgen var vi i Åre med Emma & Joel. Blev en spontantripp kan man säga, bokade stuga i onsdags kväll och åkte i torsdags efter jobb och praktik. Hade en jättehärlig helg men inte så mycket skidåkning, var för dåligt med snö och för dålig snö. Åkte lite i fredags men sen softade vi mest. Nu känns det verkligen som att det är vår och att sommaren närmar sig, så skönt med ljust ute på kvällarna, man vill inte sitta inne!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0