04 Maj, 13:33 - Härlig helg!

Har haft en underbar helg i Köpenhamn tillsammans med J och Emma & Joel. Vi åkte till dom i Uppsala på torsdagskvällen och sov där. Jag fick medicin och blev piggare till på fredagen vilket var skönt, trist att vara sjuk då man är borta. Vi åkte bil ner och bodde på hotell i två nätter. Hade en riktigt skön helg med öldrickande i hamnen, besök på tivoli som var supermysigt, stads- och strandpromenad. 
Blev väldigt positivt överraskad av köpenhamn, jättemysig och fin stad, nära till allt och rent! Vi tog en promenad längs stranden innan vi åkte hem igår och det som utmärkte sig var att det var så rent överallt! Danskar röker ju en hel del men det var inte mycket fimpar på marken. Nåt för Sverige att ta efter. 
Åkte bil hem igår igen och det har gått jättebra att åka så långt. Stannade dock i Uppsala inatt eftersom J skulle jobba idag. Jag har ju ingen skola så jag tog bilen hem med väskorna imorse. Skriver rapport hemma denna vecka och som vanligt har jag svårt att komma igång..
Ska börja med att försöka förstå vad det är jag ska göra, haha! 
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0