04 Juni, 19:22 - Storm

Pluggandet har väl gått sådär idag, känns inte som att jag är säker tyvärr. Hoppas på lätta frågor imorn. Har precis ätit nu, hamburgare och pommes och diverse grönsaker. Gott. 
Blev ingen träning idag, tyckte inte att jag hade tid så jag tog en promenad istället. I stormen. Herregud vad det regnade och blåste, men det var skönt att komma ut lite ändå, har ju suttit inne hela dagen. Hoppas att det är lite bättre väder imorn, kommer inte va särskilt kul att cykla till tåget om det tokregnar imorn bitti. Sista gången jag går upp så tidigt på flera månader! Så skönt! 
Nu ska jag göra sista rycket med plugget innan criminal minds kl 21.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0