04 Juli, 18:21 - Helg

Längesen jag skrev nu, åkte iallafall hem från Umeå i onsdags. Körde 50 mil själv, det gick bra men blev lite trött på slutet. Tog 6,5 timmar.. Har jobbat tors-lör sen, igår och idag var helt sjuka dagar, kaos igår och svinmycket att göra idag men vi jobbade som attan och fick undan det mesta! Igår efter jobbet var jag till Karin som hade lite 25-årspartaj eftersom hon fyller år idag! Grattis! Jag hade jättetrevligt! 
Ikväll blir det lugnt, är så sjukt trött just nu. Ska äta tacos och sen lite jordgubbar och slökolla på nån film tror jag.
På måndag kommer J hem från Umeå, och på måndag ska även jag till Järbo och leka med Alva :D 
Så lite uppdaterade nu, orkar inte skriva nåt längre inlägg.
Trevlig lördagskväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0