04 Februari, 17:05 - Min älskling!

Fick så fina rosor av J idag, med blombud. Blev ju såklart jätteglad! Han vet precis vad jag behöver dom dagar jag mår lite sisådär och genom detta så får han mig att må mycket bättre direkt. Jag vet att det är vi för alltid och tvivlar inte en sekund.
Minns fortfarande första gången jag fick blommor av honom. Det var när vi precis blivit tillsammans och jag bodde nere i Göteborg. Fick blombud då med och dom var såklart också superfina! Men då vågade han inte skicka 3 röda rosor, haha. Röda rosor var det men med lite mer grejer och jag tror att det var 2 rosor. Kanske har nån bild förresten...



Det hade jag. Fina va? Mina första blommor jag nånsin fått, inte dåligt. 
Nu ska jag som vanligt passa på att äta fisk när inte J är hemma, idag blir det stekt strömming (som jag fått av Js pappa och Ewa) och potatismos. Får se om jag tycker om fisken, har aldrig ätit stekt strömming förr, men det tror jag nog! 

Jag älskar dig också! (mycket kärlek idag...)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0