04 December, 18:20 - Imorn gäller det

Har varit i skolan idag och gått igenom det sista inför examinationen imorn... Känns sådär, tycker inte att jag kan det särskilt bra men nu är det försent ändå så jag hoppas och gör mitt bästa imorn. Ska dock plugga ursprung och fästen på muskler idag, för det har typ alla fått på sina examinationer. Hoppas att dom inte ligger så långt bak i huvudet... 

Typiskt dock att jag fått min huvudvärk som kommer ibland just denna vecka. Får skitont på eftermiddagarna och det enda som hjälper är alvedon och sömn. Tog alvedon idag när jag satte mig på tåget och sen sov jag som en klubbad säl hela resan. Det var bra, hjälpte lite så jag orkar plugga ikväll. Hoppas dock att jag slipper värken imorn em eftersom det är då jag har min tenta. 

Hoppas på att det går bra imorn för alla för då får vi svaret på kvällen, annars får vi inte reda på det förrens på måndag och då vet vi ju att det är nån av oss 8 som examineras imorn som klantat sig... 
I vilket fall som helst så ska vi nog gå på Church street imorn och äta, ska bli såå gott! 
Sen blir det ju som sagt julbord på lördag med jobbet. 
Nu ska jag ta en macka och sätta igång.
Wish me luck! 
/M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0