03 September, 11:26 - Torsdag

Redan torsdag, veckorna går fort! Idag har vi "ledig dag" och min basgrupp skulle ses och förbereda ett grupparbete, men dom fick klara sig utan mig för jag vaknade 5 minuter innan tåget skulle gå... Insåg snabbt att det hinner jag ju inte och somnade om igen. Vaknade kvart över åtta igen och traskade upp då. Har spenderat fm med att surfa och tvätta, och nu ska jag strax åka iväg till HIG och luncha med Carro S. Passa på att låna en bok med. 
Sen blir det hem och plugga, måste ju göra nåt skolarbete idag så jag inte känner mig helt misslyckad.. :) 
Ikväll ska vi på Beck tillsammans med Js pappa, Ewa och Evastina. Hoppas på en bra film! 
Sen helg! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0