03 September, 10:40 - två dagar kvar

Japp, på fredag har jag min tenta så som ni förstår så består dagarna av plugg, plugg, plugg. Inte så kul just nu, men det är ju kul att lära sig saker. Hoppas bara att jag lär mig rätt saker... Känns inte så bra inför denna tenta, har haft svårt att komma igång. Ingen mjukstart på den här terminen inte. 

Hade en mycket trevlig helg, jag var ju hos Emma i Uppsala från torsdag till söndag. J kom på lördagen. Innan han och Joel kom hem så hann jag och Emma med att se 2 säsonger Sex And The City! På lördagskvällen var vi ut och åt allihopa på en restaurang i närheten av Emma & Joel, supergott var det! 

Bauhaus fick besök av oss på söndagen för vi skulle köpa våra klinkers till badrummet där, självklart var dom vi skulle ha helt slut, slut hos leverantören tom, så efter en stunds depp och funderande köpte vi andra klinkers. Som tur är så tror vi att det blir bättre med dessa nu. På måndag drar det igång, renoveringen här hemma. Helgen kommer därför ägnas åt att riva ut badrummet och sen flyttar vi ut till J:s pappa och Ewa i två veckor. Svårt att bo hemma utan badrum. Längtar tills det är klart, kommer bli så fint! 

Så nu vet ni hur läget är här, back to plugget.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0