03 Juni, 16:43 - Tentaplugg startat

Sitter och renskriver dagens föreläsning men efter 8 sidor så fick jag sån skrivkramp i handen att det var omöjligt att fortsätta, så jag skriver lite här istället. Skriver ju visserligen men inte på samma sätt. Det här skrivandet hjälper mot den andra sortens skrivkramp, hihi. 
Varit i skolan idag, sista föreläsningen för termin 3. Mycket skönt. Känns som att jag redan tagit sommarlov men trots det så har jag svårt att tänka mig att det nu väntar 2 och en halv månad utan plugg. Då jag faktiskt kan vara uppe sent på kvällarna utan att vara dödstrött på morgnarna eftersom jag nu kommer få minst 2 timmars sovmorgon varje dag oavsett om jag börjar tidigt på jobbet. För tidigt på mitt jobb innebär kl.8. Och det är ju egentligen inte tidigt för mig. 
Vilket svammel. Hur som helst så ska det bli skönt med sommarlov. På fredag börjar det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0