03 Februari, 15:07 - Tisdag

Fick äntligen reda på resultatet på tentan jag skrev i början på januari. Den var egentligen två delar så man kunde klara den ena delen. Precis det gjorde jag, jag klarade anatomin men inte biomekaniken. Skönt ändå att jag klarade anatomin, var ju osäker på båda delarna och biomekaniken är bara 1.5 poäng så den är lite lättare att plugga in sen. 
Är hemma idag med, fortfarande feber tror jag men imorn ska jag till skolan. Går inte att missa för mycket. Ska läsa lite nu så jag inte kommer för mycket efter. Pratade med Madde, min klasskompis, och hon sa iaf att hon inte tyckte att det var jättesvårt, och det låter ju bra. Jag hade fått för mig att jag skulle ha jättesvårt för den här kursen, men vi brukar ligga på samma nivå ungefär så jag litar på henne. 

Fördelen med att vara hemma var ju att jag kunde se på vm i alpint som började idag. Hade ju dock inte behövt se det eftersom det gick åt skogen för alla svenskor. Hoppas på förbättring senare i VM.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0