03 December, 23:10 - Hektisk vecka!

Känns som att jag varit i skolan hela veckan, alltså jämt. Fast det har jag såklart inte. Kom inte hem förrens vid sju idag, var i skolan hela dagen och tränade inför praktiska examinationen som jag har på fredag. Har haft riktig ångest över den i en vecka nu och det är inte kul! Vill på ett sätt bara att det ska vara över men på ett annat sätt så skulle jag vilja ha den om några veckor så man hinner träna mer... Äsch, jobbigt är det iaf!
Nästa vecka ska vi ut på praktik också, spännande och läskigt! Lite synd att vi har den sista veckorna innan jul då man är rätt slutkörd... 

Ville bara uppdatera er om läget, nu ska jag sova. Uppsala imorn med, men inte lika länge som idag. Imorn ska vi bara repetera det sista, sen får det gå som det går. 
Just det, på lördag är det julbord med jobbet, ser fram emot det! 
Kram och Godnatt
/M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0