03 Augusti, 20:14 - Mycket att göra, lite tid

Sen sist jag skrev så har jag hunnit med att jobba sista dagen för sommaren (har alltså semester nu!), umgås en hel dag med Madde (min klasskompis), käkat middag och varit på bio med J, Jonas & Linda, åkt till mamma & Lars i Mora, åkt båt med dom och solat och badat. Är så härligt med sommar! 
Vi kom hem från Mora idag, fick mycket trevligt besök av Emma & Olle och sen har jag varit iväg och träffat Lotta. Åh, det är inte långt kvar innan deras bäbis kommer nu, så kul det ska bli! 
Kom precis hem nu och ska sätta igång och packa snart. Ïmorn åker vi ju till Gotland. :) Ska bli jättekul att komma iväg äntligen! 
Hinner inte skriva så mycket, ska försöka uppdatera nån gång från Gotland, annars hörs vi när jag kommer hem.
Kramar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0