03 April, 17:08 - Fredag! :D

Äntligen fredag! Fast den här veckan har gått fort. Haft mycket att göra på praktiken och roligt har det varit. Nästa vecka är det halvtidsbedömning, få höra hur det går och så. Känns bra inför den även om jag kommer bli nervös då. 
Igår kom J hem, äntligen! Vi tog en prommis i det härliga vårvädret, skönt att våren verkligen är på gång nu. Typiskt att jag har haft mitt onda i huvudet i några dagar nu när det varit så fint väder. Hoppas det försvinner nu till helgen. 
Ska ju på spa i helgen! Härligt och avslappnande hoppas jag. Ska ju även bo kvar på hotellet till söndag, mycket skönt. Och gott med hotellfrukost igen, var ju inte så längesen nu. 

Ska ta och städa lite jag, skönt att ha det gjort till helgen. Emma & Joel kommer ikväll så vi ska laga god mat! 
Trevlig helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0