02 Oktober, 23:41 - Hemtenta och firande

Sitter och sliter med hemtentan vi har i hälsopsykologi nu. Sliter, inte för att den är särskilt jobbig, utan för att den är åhhh så tråkig. Jag vet att jag har sagt att jag inte ska klaga eftersom jag går den utbildning jag längtat efter så länge, men jag förstår verkligen inte vilken nytta jag kommer ha i mitt framtida yrke av att kunna en massa teorier... Usch. Och jag är bara på första frågan av sju än så länge. Har nästan skrivit klart för idag, målet var att skriva klart en fråga. Målet imorn är att skriva klart fråga 2. 
Har en del annat att göra imorn med, Jag och J firade 2 år igår och det ska firas på lördag. Jag har förbjudit honom att fixa nåt, det är min tur att göra det nu så imorn blir det en del fixande. Känns lite overkligt att vi varit tillsammans så länge. Känns på ett sätt som att vi varit tillsammans jämt och på ett annat sätt att vi nyss blev tillsammans.. Skumt. Men trevligt såklart! Bästa tiden i mitt liv, och ändå har vi gått igenom den värsta tiden i mitt liv tillsammans. Han ligger uppe och sover nu, och jag sitter och ska ta mig i kragen och skriva klart så jag också får slumra in sen. 
Imorn ska vi även fira Evelina som har blivit riktigt stor tjej idag, 6 år! 
Trevlig helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0