02 Mars, 17:56 - Sköööööönt!

Klarade sista praktiska tentan idag! Med en överläggning av lärarna om en övning jag valde innan jag fick ett ja men det gör inget för allt annat var bra! Riktig nervpärs det där, med spända nerver, tårar och blackouter, men nu är den sista på programmet avklarad och det slutade med att jag klarade alla praktiska på första försöket. Duktig jag! Dagen började dock inte så bra med en timmes försening på tåget, jag tog ett tidigt tåg där jag hade en timme tillgodo för att INTE komma försent till tentan men tji fick jag, SJ kan det där med förseningar. Kom till skolan på minuten när vi började så det var skönt att jag hann iallafall. Gjorde ju dock inte så jag blev mindre nervös imorse. Nu är jag "ledig" i två dagar (skriftlig tenta på fredag), skönt att inte behöva kliva upp klockan 5.30.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0