02 Juni, 15:13 - Härliga sommar!

Så underbart väder ute, jag ska sätta mig på balkongen och plugga nu. (Om jag inte svettas ihjäl förstås...) 
Sista skoldagen imorn, sen är det plugg en vecka till tentan, sen sommarlov! Ska bli underbart skönt att slippa tänka plugg hela tiden, bara gå till jobbet, jobba, gå hem och göra något annat. Men jag vet hur det kommer bli i augusti, då kommer jag vara less på jobbet och längta efter skolan. Det är ju faktiskt grymt roligt att plugga. 

Vi hade ju inflyttningsfest i lördags, och den blev väldigt lyckad! Var ju lite orolig innan för hur alla skulle få plats men det gick fint. Jag och J hade superkul båda två, tack till er som kom, och nu ska det bli fler fester i sommar! Blev ingen utgång för mig, jag gick till donken med Olle och åt och sen gick jag med honom hem och då var klockan så mycket så jag hade ingen lust att betala 100 spänn för att gå in på krogen i 45 minuter, gick hem och städade lite istället. :)
Gårdagen ägnades åt att städa och plocka här hemma, och sen var vi till J:s mamma och Tobbe och åt god mat. Hade en trevlig kväll med dom och Emma & Joel. 

Nu ska jag sätta mig i solen och läsa om Centrala Nervsystemet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0