02 Juni, 12:23 - Tisdag

Äntligen är sjukgymnastikskursen från termin 2 avslutad. Det tog ett tag men är inte mitt fel. Läraren har bara varit seg med att rapportera in mina godkända resultat vilket lett till att kursen stått som oavslutad på studentportalen. 
Fick även patientfallsrapporten godkänd nu, vilket innebär att jag också är klar med sjukgymnastiken i termin 3! Skönt. 

Sov länge idag, borde gått upp tidigare men huvudet ville inte riktigt imorse. Fick förresten kliva upp 10 över 6 och skjutsa J till tåget eftersom han sovit över. Han hann med tåget iaf, var riktigt snabb. Sen gick jag och la mig igen och sov förlänge. 

Håller på och tvättar och pluggar nu, härlig vardag med andra ord. Ska träna kl 17. Är sommarschema på friskis nu så man får passa på när det är ett bra pass eftersom det inte är så många pass överhuvudtaget. 

Hörs sen! Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0