02 Februari, 13:24 - Ny vecka

Började inte så bra dock, förkyld med feber så det blev ingen skola för mig idag. Hoppas på att kunna åka imorn då vi går kortdag. 
Hade en härlig helg iaf. Efter att jag skrev i lördags så åkte vi ut till Valbo och tog en skogspromenad med Wilma. Hur mysigt som helst och jättemycket snö! I gävle känns det ju inte som att det är vinter riktigt, är så lite snö. Mest is. Men i Valbo var det riktig vinter. Mysigt med så mycket snö, och Wilma älskar det! Sen blev vi kvar därute och fick mat. :) Jag var så himla trött efter tentan så jag orkade inte åka in och träffa mina jobbkompisar så vi stannade kvar i Valbo istället och spelade Buzz och kort.

Söndagen spenderade vi mest i bilen kändes det som, flängde runt en del som vanligt på söndagar. Skönt att uträtta allt innan veckan drar igång. Sen hann vi med att gå på bio också, Australia såg vi. Jag tyckte den var bra, J tyckte väl inte det... :) Vi ska se Benjamin Button´s otroliga liv också men valde Australia igår för att den snart slutar gå. Kom hem vid 21 då vi såg den tidiga bion så det var skönt, hann med att plugga lite och ta det lugnt på kvällen med.


Idag blir det då plugg så jag följer med skolan även fast jag inte är där.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0