02 December, 19:35 - Helgen över

Så var det söndag kväll och en ny vecka väntar. Har haft en rolig helg med diverse aktiviteter. I fredags åkte jag ju hem till Carro och kikade på idol och åt max! Så kul med en tjejfinal i idol på fredag! Får se om jag och Carro kanske kollar igen, det var skoj i fredags! Lördag jobbade jag och sen åkte jag hem och gjorde mig i ordning och åkte på julbord. Var hos Annso och mös lite innan vi åkte på julbordet. Mycket praktiskt med en jobbarkompis två trappor ner.. :)
Julbordet var mycket trevligt och bra mat. Inget speciellt men vanlig julmat helt enkelt. Trevligt att umgås med jobbet utanför jobbet så att säga. Vid 21 bröt dom flesta upp så då fortsatte jag, Carro och Annso till Brända. Satt i baren och drack drinkar och snackade skit. Pantertanterna!
Sen ville dom fortsätta till Heartbreak men då åkte jag hem. Ville va ganska pigg idag eftersom vi skulle på två visningar i Uppsala. Åkte strax innan elva idag med Ivar i bilen också. Han bjöd på adventsfika! Vilken kille.
Den första lägenheten var fin, den ska vi nog vara med i budgivningen på tror jag. Den andra var inte alls som på bilderna. Riktig besvikelse. Det var synd för badrummet var superfint!
Mellan visningarna åt vi lunch med Karin och Mange, smaskisch och trevlisch! (internal...)
Nu sitter jag och väntar på att Jonthe ska bli klar så vi kan åka in till stan. Jag ska adventspynta! Var och hämtade pyntet hos pappa när vi kom från Uppsala.
I veckan blir det plugg kan jag lova. Varenda dag! Usch och fy... ska jobba fredag och lördag.
Men först blir det söndagsmys.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0