02 April, 23:36 - Långfredag

Har haft en bra påsk än så länge, tror att resten kommer bli minst lika bra. Började med påskmiddag hos Js mamma & Tobbe igår, mycket trevligt och gott! Idag har vi fikat hos Js pappa & Ewa och sen har jag haft bästa Maria här på middag. :) J har åkt till Romme med Emma & Joel, men jag ska jobba imorn så jag får åka och göra dom sällskap imorn em istället. Hann ju med och träffa Maria idag så det var ju perfekt! Ska som sagt jobba på bolaget imorn, ska bli skoj att tjäna lite pengar, träffa arbetskamraterna och kanske tom kunderna? ;) Sen drar jag med iväg till Romme, åker skidor på söndag och sen åker vi hem igen och har en ledig söndagkväll och måndag tillsammans. Så skönt med långledigt! Har haft en bra vecka på praktiken också, det är superroligt! Detta är verkligen det jag vill göra när jag blir färdig sjukgymnast! Nu ska jag sova och hoppas på att vakna pigg imorn.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0