01 Oktober, 19:48 - 3 år

Fjärde dagen på praktiken och snart har vi gjort 25%. Imorn slutar vi tidigt och då bär det av hemåt. Skönt att komma hem i helgen men jag ska vara duktig och jobba på lördag. Inte så taggad, ganska trött efter den här veckan som tagit på krafterna, men det är väl lika bra att jobba när man får chansen. Blir ju lite pengar iaf. 
Idag tränade vi efter att vi slutat, gymmet på Mora sjukhus. Skönt att få träna lite och nästa vecka blir det lite gympa tror jag. 
7-årskalas imorn och jag och J ska även fira lite efteråt, 3 år idag. De bästa åren i mitt liv och jag älskar honom så mycket! <3

Nu snart dags för Idol, Madde kommer nog ner snart. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0