01 November, 13:13 - Snart helg

Torsdag idag, snart fredag och helg! 
Ska iväg till biblioteken här i stan och låna böcker. Sen hem och skriva ekonomi-arbetet som ska in nästa vecka. Ska skriva vad lite saker betyder, verkar inte såååå svårt så jag hoppas jag blir klar idag! Tänkte köpa mig lite lunch på hig om dom har nåt smaskigt. Eftersom jag ändå ska ner på stan så ska jag kika efter ett par byxor till J på H&M, billiga saker som var riktigt snygga men såklart så har dom inte funnits i hans storlek. Sista chansen nu känns det som sen försvinner dom nog. Ska även kika efter lite kläder till mig som jag hittade på deras hemsida. Vill ju beställa hem allt jag hittade men det blir för dyrt och så kommer jag säkert inte kunna ha allt heller. Känns säkrare att prova först. 
Maten idag blir kycklingwok och ris, mums! Imorn är det jobb som gäller, ser fram emot det! En en gång, systemet är stängt på lördag.. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0