01 Juni, 22:55 - Sista veckans första dag

Sista veckan i skolan, så skönt! Vad som är ännu skönare är att jag inte behöver åka till Uppis imorn, ska bara gå igenom patientfall och det skräpar jag. Onödigt att åka ner för en timme bara, då kan jag stanna hemma och plugga istället. Ger mer. Dessutom så ska Madde gå så då kan jag kolla med henne på onsdag vad som sas. :D

Var till jobbet idag och fixade lite ledigt i slutet på juni. J ska upp till stugan då och jag vill ju också åka upp en sväng, så jag pratade med chefen och fick 5 dagars ledigt. Blir nog nattbuss upp och flyg hem. Prima! J ska upp dit i helgen med och jag hade gärna följt med men dom åker på torsdag och jag har ju tenta på fredag. Får klara mig själv hemma. Inget jobb heller eftersom det är nationaldagen på lördag=stängt på bolaget. 

Har ju varit superväder i flera dagar nu, jag satt ute på balkongen och pluggade i 30 minuter och blev röd av det. Nu börjas det, brännsäsongen, haha. Men så skönt med sol och varmt! Verkar som att det ska bli sämre nu resten av veckan, hoppas på att värmen kommer tillbaka snart ändå. 

Bror var sjuk i helgen, därför blev det ingen mara. Synd eller bra?

Nu SATC på teve, och sen gonatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0