01 Augusti, 00:15 - Bloggpausen gör ett uppehåll

Jag har blivit utmanad av Elin och det måste ju följas:

Svara på följande:

Fem saker som finns på min att göra idag lista:
Vad gjorde du för 10 år sedan?
Ställen jag bott på?
Fem saker jag skulle göra om jag vore biljonär?

Regler: Svara på alla frågor. Välj ut 6 personer och utmana dem i deras bloggar! Meddela personen du blev utmanad av när du genomfört. Lycka till!"

Fem saker som finns på min att göra idag lista: (eftersom dagen är slut så får jag ta dagen som var)
1) Jobba
2) Diska 
3) Gå på bio
4) Ringa Emma 
5) Hmm... nu kom jag inte på några fler, eftersom jag jobbat så har jag inte hunnit med så värst mycket mer.

Vad gjorde du för 10 år sedan?
Augusti 1998 skulle jag börja 8:an på Sofiedalsskolan, bodde på Norra Öbyvägen med mamma och Jonas, spelade fotboll och hade många filmkvällar med mina tjejkompisar! 

Ställen jag bott på?
Oj, orkar inte tala om alla ställen i Valbo men här kommer iaf orterna i tur och ordning: Valbo, Gävle, Valbo, Göteborg, Gävle. 

Fem saker jag skulle göra om jag vore biljonär?
1) Betala av lånet på lägenheten
2) Ge bort till familjen
3) Resa
4) Köpa bil
5) Rusta badrummet, haha!

Jag utmanar Linda, Emmaocholle, Martin och Gustav. Det får räcka med dem.. :) 

Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0