01 April, 16:14 - Onsdag!

Solen skiner och det är varmt ute! Blir på så himla bra humör av det. Praktiken denna vecka har gått riktigt bra faktiskt. Får mycket beröm men man blir ju fortfarande nervös såklart. Igår och idag har jag tagit anamnes och gjort undersökning helt själv! Tycker tom själv att det går rätt bra, och det brukar jag ju inte tycka... Har halvtidsbedömning nästa vecka, så jag hoppas dom säger att det är som det känns. :) 
Imorn kommer J hem också, skönt. trist att vara ensam hemma faktiskt. 
Nu väntar jag på Js mamma, ska bjuda henne på lite enkel middag för sen ska vi till Elin på Mary Kay-party. Ska bli kul! 
Ut och njut i solen nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0