Torsdag

När jag höll på och flyttade över mina inlägg insåg jag att just rubriken Torsdag var väldans vanlig... Den och fredag var nog de vanligaste! Men det är ju så härligt att skriva på torsdagar eftersom hela helgen är framför en!

Jag har jobbat 4 timmar idag, lite lagom sådär på förmiddagen :) Sen åkte jag hem, hjälpte J packa och sen mös vi runt på stan en sväng. Åt lunch, handlade lite smått och gott, fikade och gick hem sen. Jag sa till Jonthe när vi var hemma innan stan att jag skulle vilja ha en svart och en vit slapp-tshirt nu, och vad hittade jag om inte just det på rea dessutom! 150 spänn för både en vit och en svart. Sånt gillas! Köpte dessutom ny concealer, också på rea. Bra med rea när man inte har så mycket pengar. 



Kom hem för en stund sen efter att ha skjutsat Jonthe till bussen, han är på väg till Nordingrå där han ska ha några dagars fiskesemester med Emma & Joel. Jag vill också! Måste stanna hemma och jobba... Åker iaf norrut på söndag och möter upp dom i Umeå, det ska bli så härligt! Hoppas på bra väder. 

Ikväll ska jag träffa Lotta, käka middag, sushi blir det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0