Lördag!

Har jobbat igår och idag i värmen. Igår kom min dator och som tur är så har jag en snäll svärfar som kunde åka och hämta den åt mig så jag fick den igår kväll! :) Den är så fin! Den ska få följa med till Umeå så vi kan fixa i ordning den så jag kan använda den sen.
Just nu är jag lite stressad, om 2 timmar ska jag vara hos Karin och innan dess så ska jag duscha och fixa mig, packa till Umeå och åka till Valbo och vattna hos Js mamma. Tur i oturen att jag inte ska vara borta så länge så det behövs inte packas alltför mycket saker.
Bäst att sätta fart, nästa gång vi hörs är jag i stugan i Umeå!

Kommentarer
Postat av: Linda

Hälsa Umeå från mig!

2010-07-04 @ 18:25:27
URL: http://nurselinda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0