ledig dag

Idag är jag ledig, denna vecka och de två följande innebär mycket jobb för mig, är inte ens ledig två dagar i rad. Lite drygt men det är väl lika bra, ger ju en del pengar. Dagen idag har varit rätt slapp, gick upp tidigt och slängde in tvätt i maskinerna men sen sov jag till halvtio igen. J fick tvätta resten :)


Har sen suttit och planerat vår semester som vi ska på i augusti då jag jobbat klart. Ska först till Norrtälje och sova på hotell där (fick det i present förra året och inte haft tid att utnyttja det, men nu så!) och då tänkte vi åka ner längs kusten som ska vara fin, sen åker vi till Göteborg men med tåg den här gången, smidigare så. I Götet har vi inte så många planer än så länge mer än Liseberg såklart! Har därför suttit och kikat på grejer att göra där. Det ska bli så skönt att åka iväg en sväng innan skolan drar igång igen!

Ikväll ska vi på Winnerbäck, bror min ska med också, innan blir det nog käk på Church street. KUL!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0