I Umeå

Har bra dagar uppe i stugan. I söndags åkte vi upp, jag, Ewa, Eva, Per och Wilma. Det gick bra, vi kom upp vid två-tiden. Tyvärr var det inte strålande väder men det var skönt att komma upp i tid ändå. På kvällen kom Jonthe med Emma & Joel också, mys! :)

Gårdagen spenderades med en del jobb i stugan och en sväng på stan i Umeå. Hittade värsta rean på Monki, jag var i himlen! Hejdade mig och köpte tre tröjor för 200 kronor. :) Mycket nöjd.
Idag har det varit bättre väder, sol och ganska varmt, så vi åkte ut till en ö och låg och jäste ett par timmar, det var härligt. Tyvärr blåste det upp senare så vi åkte tillbaka då. Har bastat och nu väntar mat strax.
Kortspel på kvällarna såklart och jag har vunnit 3 av 4 spel hittills... :P
Strax börjar ju första semifinalen också, den ska ses.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0