Hemma igen

Flög ju hem från Umeå igår, det var lika jobbigt som alltid att åka ifrån stugan, speciellt när alla andra är kvar! Usch, jag avskyr att åka... Kom iallafall till Arlanda något försenad och med en hemsk tryckande huvudvärk som kom när vi landade, fick inte ont i öronen som jag brukar utan ont i huvudet istället. Den försvann iallafall eftersom så det var ju bra. Hann precis med mitt tåg hem också, skönt att slippa vänta flera timmar. Var hemma i lägenheten strax innan elva igår kväll.

Idag har jag jobbat, sjukt mycket att göra men rätt kul då ju! Efter jobbet har jag bara käkat och slappat i soffan, så trött efter resa plus jobb.
I helgen hoppas jag hinna träffa några kompisar plus bror med familj.
J kommer inte hem förrens om en vecka, är så avis på att han får vara kvar däruppe och vara ledig! Även fast han såklart förtjänar det så som han slitit hela året, men jag skulle ge mycket för att få göra honom sällskap.
Blir förresten Falun för mig på första praktiken i höst, hoppas kunna pendla, det är bara två veckor så det borde funka.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0