Härliga, underbara sommar

Så underbart varmt hur länge som helst nu! Älskar det. Idag jobbade jag halvdag så efter det åkte jag och Annso och badade och solade i Harnäs, så härligt. Sämre kan man ha det.

Har haft en härlig helg med, i lördags gjorde jag stan med Nina, köpte en klänning till bröllopet på lördag, på kvällen satt jag med Maria m.fl på Brända i 5 timmar! Underbart att sitta ute i shorts och linne till kl 1 på natten.
Söndagen spenderades i Järbo med mina bästa tjejer, Alva och Ella, och deras föräldrar. Hade en härlig dag med mycket lek och mys. Kollade fotbollen där med, skönt att Spanien vann.
Igår gjorde jag och Nina en liten tripp ner till Emma i Uppsala, käkade middag och glass. Är så härligt med sommar och att göra saker varje dag! Spelar ingen roll att man jobbar, det finns ändå energi till annat med.
Just nu är det Morden i Midsommer på teve så jag ska kika klart på det nu. Imorn blir det jobb hela dagen, kanske en sväng ner på sommarkväll efteråt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0