Sista skoldagen

Sitter och förbereder den sista skoldagen på sjukgymnastprogrammet... som är imorn! Helt sjukt vad tiden gått fort. Jag har nått min dröm!
Känns väldigt bra men såklart nervöst med eftersom jag inte vet vad jag gör efter den 5 januari... Eller jo, från 11-26 januari vet jag vad jag gör, njuter av värme, sol, bad och nya upplevelser! Men efter det är det blankt. Oskrivet blad som vänds upp. Läskigt! Men så nöjd över dessa 3 år som varit spännande, roliga, jobbiga och underbara (bland annat)!
Sen sist har jag bl.a. lämnat in uppsatsen, förberett opponeringen av en annan uppsats, jobbat och handlat klart alla julklappar.
I lördags firades första julaftonen hos Agneta och Tobbe med dom, Emma, Joel, Elin, Mattias, Martin, Evelina och Linnéa. Jättetrevligt som vanligt och god mat! Nu när man får njuta av 3 olika julbord så tar jag bara av det godaste på varje ställe, mycket praktiskt så slipper man få ont i magen. Fick fina klappar och spelade spel. Vi kom hem halvfyra, snacka om att fira jul ordentligt, 12 timmar var vi där!
I övrigt så snöar det på. Jonthe skottade av balkongen igår kväll eftersom snön gick upp till fönstrena (!) men idag är det 1,5 dm igen. Verkar som det ska fortsätta ett par dagar till också. Håller tummarna för att jag kommer ner till Uppsala i tid med tåget imorn, kan inte bli sen eftersom vi inleder dagen med opponering kl. 8.15.
Ska försvara vår uppsats 11.00 och då får vi reda på ev. kompletteringar osv. Blir nervös bara jag tänker på det, hoppas på små kompletteringar iallafall!
Tänk på mig och Madde imorn och håll gärna en tumme eller två för oss. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0