Mellandagar, jul och skoter

Intensivt julfirande är över, nu väntar några dagars jobb innan det är nyårsdags.
Haft en väldigt bra jul, julafton hos Per & Ewa, till mamma på juldagen och hem igår. Älskar att vara med familjen (bådas familjer) och ha det bra. Äta gott och umgås!
Idag har jag för första gången åkt skoter! Det var superkul så nu måste vi nog köpa en... ;)
Åkte drygt en timme, dock mycket på en skumpig led vilket var lite drygt, kan bara tänka mig hur härligt det skulle vara att åka på fjället en solig vinterdag. Hoppas på att få uppleva det!
Nyår firas med Emma och Joel i Uppsala, ev. blir det lite skidåkning på dagen.
Idag har vi också varit hundvakt åt Wilma, lång prommis uppe i skogen tyckte både hon och vi var roligt.
Nu ska jag mysa lite i soffan innan sängen väntar.

Kommentarer
Postat av: Sandra

Åh! Grattis! Gud vad kul! Vi måste hinna ses innan du åker! Jag kommer hem den 6:e så det ska väl hinnas med! :) Puss!

2010-12-30 @ 10:46:38
URL: http://sandraelisabethmadeleine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0