Måndag

Haft en bra helg men den gick alldeles för fort! Kårfest i fredags, sista. Att vi vann spexet igen, för tredje gången, kändes mest konstigt eftersom det inte var så bra, men vi tar åt oss äran ändå! Hade jättekul och åkte hem sent, 1.19 gick tåget. Hemma till halvtre.
Lördagen åkte vi till Mora med Jonas, Alva och Ella för att gå på Viktors dop. Hade en riktigt trevlig dag, de hade ordnat allt jättebra. 8 (!) tårtor fanns att välja på men jag åt bara av en eftersom jag precis då satt med en sovande Ella i famnen och det byter man inte bort mot nån tårta i världen! :)
Sov hos mamma sen såklart och åkte hem på söndagen.
Rätt trött efter helgen då det varit full fart hela tiden och har nog även fått en Ella-bacill tror jag. Hon snorade hela helgen och det gör jag med nu. Hoppas det inte blir värre.
Är hemma också eftersom vi inte fått nån feedback från handledaren så vi kan inte göra så mycket på uppsatsen. Imorn blir det Uppsala däremot.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0