Torsdag 5 augusti

Jobbat idag, det gick bra men det känns skönt att det bara är en vecka kvar nu, har varit lite väl mycket jobb i sommar. Imorn är det långdag, 8-19.30! Tog på mig det frivilligt men det är ändå länge... Som tur är börjar jag inte förrens 10 på lördag, annars hade jag nog inte orkat.
Efter jobbet åkte jag direkt ner på stan och träffade Sandra, jättekul att ses! Känns som vanligt och det är skönt. Bra med vänner som man känner så bra att det inte gör nåt om man inte ses på länge. (Fast det blir oftast fööör länge mellan gångerna... :P)
Ska kolla lite bloggar nu innan sängen kallar!

Kommentarer
Postat av: Sandra

Visst är det skönt med såna vänner! =)

Vi kan vara glad att vi har varandra! Kram!!

2010-08-08 @ 19:20:10
URL: http://sandraelisabethmadeleine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0