Träning och inbjudningar

Inte det lättaste att bestämma färger, layouter och textstilar på bröllopsinbjudningar men nu tror jag vi fått ihop nåt som blir riktigt snyggt! :) Nörd-Maria ser ju fram emot att skriva allas adresser på kuverten...

Försöker hålla igång träningen också, badminton igår och årets första löprunda idag! 4,5 km sprang vi, inte så fort men sprang iallafall och det är det viktigaste. Känner mig duktig!
Måste hålla i detta, men det är som ni vet svårt att få till med jobb och pendling. Jobbar på att känna mig duktig då jag faktiskt gjort något och inte dålig när jag inte gjort något.

Kommentarer
Postat av: Marianne Högberg

Lycka till lilla gumman! Förstår att du vill skriva alla adresser själv, det är ju en speciell känsla. Du är ingen nörd, du är Maria och väldigt speciell för mig! Kram Mamma.

2012-03-02 @ 10:33:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0