Mittiveckan

Har en plugga hemma-dag idag, skönt. Måndag och tisdag har jag och Madde kört hårt med uppsatsen, kommit en bit på väg också. Idag har hon annan skola för sig så då stannade jag hemma. Gick ändå upp tidigt och skulle sätta mig och skriva men då funkar inte internet här hemma! Typiskt att det blir krångel när jag väl är hemma. Strulade med det ett tag men sen kom det igång så jag hann sitta en timme iallafall.
Har sen varit iväg och lunchat med Annso, gott och trevligt. Vi tog en sväng på stan med, jag letade klänning till Emmas 30-årsfest på lördag men jag kan inte ha klänning alltså! Så trist när inget passar bara för att jag är olika storlekar uppe och nere... :(
Får ta nåt som jag redan har.
Nu ska jag plugga lite till, sen fixa käk och sen träna hade jag tänkt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0