Torsdag

Ojojoj, vad trött jag är! Har kikat på CSI och druckit te, måste nog krypa ner i sängen nu om jag ska orka med morgondagen.
Andra veckan snart till ända på praktiken och det är så kul så kul. Trivs verkligen inom primärvården, det är utmanande och lärorikt och jättekul på samma gång. Önskedröm att få ett jobb inom det området.
Har sökt lite diverse kurser till i vår nu också, måste ju gardera upp mig så jag har nåt att göra ifall jag inte får nåt jobb. Men kommer inte att ta nåt mer studielån tror jag, har ju bara en termin kvar och det känns lite onödigt. Då får jag försöka jobba på bolaget ett tag så jag överlever.
Lite skoj har jag haft i veckan i övrigt med, träffade Nina igår och fikade med henne, kul och hon är i en spännande fas med!
Helgen blir skoj med, imorn blir det kanske bio om vi hittar nåt vi vill se och sen på lördag ska jag ut med Annso och Carro! Det blir nog superbra, brukar bli det när vi ses.

Kommentarer
Postat av: Maria

Ja de är spännande och roligt börjar onsdag så lite nervös börjar man ju bli! ha det bra gumman! Saknar dig! Puss

2010-10-16 @ 17:35:23
URL: http://mariapaflytt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0