Tiden flyger

Längesen nu, men har ingen tid! Snabb sammanfattning:
Torsdag: Statistik med Madde i skolan, sov hos Emma & Joel.
Fredag: Seminarie och statistik i skolan, käkade på Akropolis med J på kvällen eftersom vi firade 4 år. :) De 4 bästa åren!
Lördag: Förberedelse för: Fest på kvällen! Emma (Js syster) hade sin 30-årsfest på kvällen. Sjukt roligt och bra ordnat! Vi åkte hem 3. :)
Söndag: Sov länge, sen lunch med Emma (N) på stan, sen kalas för Evelina som fyllde 8.
Måndag: Första dagen på praktiken, lugnt och skönt. :)
Idag: Andra dagen, inte lika lugnt! Haft två egna patienter idag, gick bra! Kändes bra och den här praktiken kommer bli rolig och lärorik! :)
Väntar nu på att J ska komma hem så ska vi käka nåt. Har stopp i avloppet i köket (igen) och orkar därför inte laga mat så det blir en massa disk. Därför köpmat. Måste ut till Valbo en sväng och lämna en nyckel för Js pappa ska hjälpa oss imorn då spolbilen kommer eftersom varken jag eller Jonthe kan vara hemma, mycket snällt av honom!
Nu vet ni min senaste tid, ska sätta mig med plugg nu för jag måste läsa på lite knä och nerver till imorn.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0