Vänder sakta uppåt

Försöker se till att jag har saker att se fram emot varje dag denna vecka så den inte blir så lång. Igår hade jag sällskap av finaste Wilma, vi tog några prommisar och mös emellanåt här hemma. Sen på kvällen var jag till Elin på Perfect home-party. Hade väldans trevligt och det var fina saker men kände att det inte funkade i min budget att köpa något.
Lyckades faktiskt göra ett ryck och skriva klart den dryga rapporten igår kväll efter att jag kommit hem från Elin så ska ta och skicka in den nu. Så idag och resten av veckan kommer ägnas åt uppsatsen.
Andra saker att se fram emot denna vecka är lunch med Annso idag, klippning imorn, till Uppsala på torsdag och sen är det fredag! Helgen blir ännu en familjehelg, nu med brorsorna, ska bli kul.
Ska leta artiklar nu, trevlig tisdag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0