Slut för sista gången.

Nu är praktiken slut. SÅ tråkigt men inte nåt att göra åt. Vill ju bara vara kvar och lära mig mer och mer! Nu är det dags att gå ut i verkligheten, i arbetslösheten och jaga jobb. Usch. Insåg i helgen att "den stora skräcken" som jag kallar den har drabbat mig med, skräcken för arbetslöshet, för att inte ha något att göra eller för att få ett jobb som jag egentligen inte vill ha men inte kan tacka nej till... Skulle vara så skönt att se in i framtiden och se att den är ljus, vilket jag hoppas.
Nu är det uppsats på hemmaplan en vecka, trist det med, att inte få träffa folk, bara sitta hemma och häcka. Imorn kommer iallafall Wilma och gör mig sällskap, det blir bra. Kommer jag ut lite med.
Har varit hos mamma i helgen, lugnt och skönt, trevligt sällskap och god mat. Välbehövligt.
Nu ska jag skriva klart min VFU-rapport så jag kan köra igång med uppsatsen imorn. Kul söndagskväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0