Sista veckan

Gjort min slutbedömning på praktiken idag, gick bra så nu är jag godkänd på sista praktiken någonsin. Nästa gång jag har patienter är jag sjukgymnast, helt sjukt. Fast som det är nu trivs jag så sjukt bra på praktikplatsen och har inte alls någon lust att sluta på fredag, vill vara kvar!!

Tidigare praktiker har det känts som att det är skönt att komma tillbaka till skolan när det börjar närma sig slutet men inte denna gång. Har så roliga och bra patienter och trivs himla bra på arbetsplatsen...
Annars har jag hunnit med att vara förkyld, firat Emma som fyllt 30 och haft helg. :)
Nu har jag bakat, ska bjuda på fika imorn, och kollat Greys så nu väntar sängen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0