15 Juni, 13:30 - Positivt och negativt

Positivt med dagen är att det inte regnar, är bara mulet. Positivt är också att jag är ledig. 
Negativt är att jag är sjuk, dock bra tajming med ledigheten även om jag hellre är frisk då jag är ledig. Bra att slippa sjukanmäla sig iaf. Hoppas därför på att vara piggare imorn då jag ska jobba. Halsont, dålig röst och feber + jobb är ingen bra kombination har jag förstått. Därför gör jag mitt bästa för att bli frisk genom att ligga extremt stilla i soffan, läsa bloggar och kolla på grey´s och nu ska jag äta nudlar. Dricker vatten gör jag också. Hoppas på att det hjälper. 
C-vitaminbrus ska också drickas upp. 
Återkommer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0